Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання
моїх учнів, а саме:
· допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
· організовувати
роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших,
критично та конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для
спільної роботи - вікі-статтях;
· здійснювати
аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх
побажань щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у
проекті, дізнатися про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0
тощо.
Проте,
я вважаю, що активне використання учнями Інтернету може завести їх на
інші, не зовсім бажані сайти, на яких пропагується насилля, порнографія,
суїцид, тощо.
Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати інші сторінки сайтів з небажанним змістом?
Що ми можемо почути від батьків дітей?
Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати інші сторінки сайтів з небажанним змістом?
Що ми можемо почути від батьків дітей?
Дуже сподобалась робота з формами та налаштуванням блогу.
Багато цікавого дізнався. Навчивсяь працювати з гаджетами тощо.
Багато цікавого дізнався. Навчивсяь працювати з гаджетами тощо.
Стосовно
даної роботи у мене сумнівів не було.
Все вдалось.
Але є чого досягати.
З’явились амбітні цілі щодо використання блогу!!!
Все вдалось.
Але є чого досягати.
З’явились амбітні цілі щодо використання блогу!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар